zondag 1 oktober 2017

Halloween Witchy Girl

Hoi allemaal,

Een tijdje terug kreeg ik een mail of ik in het designteam van Do-Al(l) Kreatives wou komen. Heb er even over nagedacht en toch besloten om het te doen. Dus vandaag mijn eerste kaartje....was meteen al een opdracht waar ik eigenlijk nooit kaartjes voor maak  Halloween,maar toen ik er eenmaal mee bezig was begon ik het steeds leuker te vinden. Dacht heb niks voor zulk soort kaarten maar toen ik aan het zoeken was tussen mijn spulletjes kwam ik toch van alles tegen om te gebruiken.
De digi die ik gebruikt heb is van Whimsy Stamps ( Halloween Witchy Girl) deze heb ik ingekleurd met de copics zoals jullie misschien wel zien het hekje en wegwijzer zijn van de under the sea collectie van Noor Design . De pompoenen zijn ook van Noor Design deze heb ik bewerkt met inkt.




Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
Creative Moments #127 Anything goes
Little Miss Muffet #172 Anything goes
Crafty Creations #351 Anything goes
Addicted to stamps and more #261 Anything goes
Penny's Paper-Crafty # 348 Anything goes
Stempelsonne #194 Alles geht

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Wat een lieve heks en zo moi gekleurd, Marja...prachtig kaartje!
    Proficiat met je nieuwe DT-schap en succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Marja, zo lief dat heksje en zeker in die lila kleurtjes
    Leuk dat je gevraagd bent in het designteam...en gelijk al een prachtige binnenkomer...veel succes daar...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof Designteam waar je in komt, veel plezier!
    Ik heb ook niets met Halloween, maar voor kaartenmaaksters wel een heel dankbaar thema vind ik. Je kaart is prachtig!
    fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Halloween kaart,Marja.Gefeliciteerd met je DT-schap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gevraagd bent voor het dt schap. Je hebt gelijk een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat de kleur zwart al niet kan doen bij dit thema hè! Geweldig hoe je, je stansen hebt gebruikt en jouw pompoenen met inkt vind ik prachtig, alles bij elkaar geweldig Marja!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Marja, zo mooi gekleurd en de pompoenen zijn geweldig mooi zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd hoor, een hele eer toch! Je eerste kaartje is al een succes, heel mooi.
    Ik heb niks met halloween maar dit plaatje vind ik dan wel weer heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous halloween card, love the image and your design is beautiful Thank you for joining us at Creative Moments.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nieuwe dt baan Marja. Je hebt een hele leuke en lieve binnenkomer gemaakt. Het heksje heb je mooi ingekleurd en de toef met pompoenen maakt het helemaal àf vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Halloween kaart Marja,
    Wat een leuk stempeltje en je hebt de kaart weer geweldig aangekleed,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je nieuw DT-schap ...
    Prachtig Halloween kaartje en de kleurtjes zijn echt super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je DT lidmaatschap. En voor iets waat je niks mee hebt, heb je een geweldige creatie gemaakt!

    Bedankt voor je deelname aan de Penny's Paper Crafty Challenge
    We zien je graag weer terug bij de volgende challenge
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, je eerste bijdrage is meteen een heel mooie binnenkomer! Superleuk dat je me bijstaat nu in het team ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Wat gaaf zeg, gefeliciteerd en veel plezier daar !
    Je kaartje is ook super gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Beterschap}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je nieuwe DT! Het is jou goed gelukt om met dit thema een mooie kaart te maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je designerschap en veel plezier. Je eerste creatie voor hen is schitterend, de digi is weer prachtig ingekleurd. Je kerstkaart is echt weer een schatje, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sweeet lady on your card
    and lovely coloring
    fabulous card you have made
    many thanks for playing along with us at ATSM this time
    hugs
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous cars. Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
    Kristina DT

    Crafty Creations Challenges Blog
    Cards by Kristina

    BeantwoordenVerwijderen