donderdag 5 oktober 2017

Easelkaart met doosje

Hoi allemaal,

Zoals ik gisteren al zei vandaag begint er een nieuwe challenge bij De Egel deze keer willen we daar graag een easelkaart zien. We hebben we allemaal leuke voorbeelden gemaakt ,ik heb er een easelkaart met een doosje van gemaakt. Had het idee in mijn hoofd zitten en er zullen vast genoeg voorbeelden van zijn met de maten enz. maar die had ik niet ook geen zin om te zoeken dacht hoe moeilijk kan het nu zijn. Nou denk dat het minder werk was geweest als ik even door mijn boeken was gegaan voor de maten ik heb er wat papier aan verspilt dan klopte dit niet dan het andere weer niet ...Dus toen maar even de hulp van Frank ingeschakeld die is meer precies als ik ,begon al volgens hem dat mijn potloodpunt te dik was scheelt toch weer een hele mm ...zeg maakt toch niks uit volgens hem wel dus hij heeft uiteindelijk mee geholpen en toen klopte alles wel. Toen kon het leuke werk gaan beginnen. Heb nu alles goed opgeschreven en ga er nog is eentje maken kijken of het dan beter gaat.Met deze kaart ben ik echt een hele zondag zoet geweest,maar vond het wel heel leuk om te maken,kon er lekker veel op kwijt vind het dan altijd zo leuk om tussen je spulletjes te rommelen wat je er allemaal op kan gebruiken....maar daarna het opruimen iets minder wat een rommel heb ik er dan van gemaakt hele tafel vol rondom mijn stoel doosjes en bakjes waar weer van alles in zit...en nog zeg ik ooit heb bijna niks haha. Ik knutsel in de woonkamer dus moet wel alles opruimen elke keer ...heb al bedacht om te verbouwen zodat ik een eigen knutselplekje krijg ,maar weet niet of ze het hier zien zitten.
De stempel die ik gebruikt heb is van whimsy stamps (Poppy) deze heb ik ingekleurd met de copics. Verder heb ik nog veel gebruikt ga het niet allemaal opnoemen denk wel dat jullie het meeste herkennen,wil je iets weten hoor ik het wel.





Dit is de prijs die je deze keer kunt winnen,twee mallen van Yvonne Creations.


Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
Digidesign challenge # Autum
OLLCB #238 Harvest time
Sweet Stampin # Autumn
AnMa Creatief #73 Herfst
Friendship Challenge #22 Herbst/Halloween
Noor UK  # Fall colors
The paper shelter #312  Border dies or border
Dragonfly Dreams # Fully loaded
The crafters cafe challenge #182 Use die cuts and/or punches
SEMEC # 92 Herbst

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

29 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie is dit geworden voor weer een hele leuke uitdaging Marja
    Prachtig easelmodellletje met het doosje eronder...
    toevallig heb ik deze week ook al zo een creatie gemaakt...laat ik binnenkort wel zien en kan dan mooi met jullie challenge meedoen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful creation, thank you for sharing at Ooh la la
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het heeft dan bloed, zwet en tranen gekost,maar dan heb je ook wat, Marja....wat een prachtig easel doosje en zo mooi gekleurd!
    Ik heb gelukkig een eigen kamer, dus is het niet erg als er wat 'troep' blijft liggen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat dit wel enig werk heeft gekost, maar het resultaat mag er zijn. Prachtig Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very Fantastic project!! Thank for playing with us at Di's Digi challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk easelkaart doosje heb je gemaakt. Een heel mooi afdrukje en erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend easel-doosje, lief met het witte randje. Handig zo'n man die je dan een zetje in de goede richting geeft. Prachtig winterkaartje, mooi opgebouwd en de leuke digi is weer schitterend ingekleurd. Ondanks dat je niks met Halloween hebt is je kaart met de "bride" heel erg mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee om een easelcard op een doosje te maken, prachtig, leuke stempel en alles weer mooi afgewerkt,
    groetjes,
    Ans
    p.s. jij stond in dezelfde Top 3 als ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is supergaaf Marja. Je hebt er veel tijd aan besteed en dat is ook duidelijk te zien. Alles klopt vind ik.
    Hier klettert de regen en hagel nu tegen de ramen en ik zit lekker te genieten van al dit moois ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow! I love your box easel card. What a great idea. Your borders and die cuts are stunning. Love the stamp. Beautiful! Thanks for joining us at The Paper Shelter challenge xx
    Patsy-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, my goodness!! What a gorgeous box!!! All the details you put into it are stunning!! Love the colors and those gorgeous borders!! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oops!! I had the wrong DT hat on, I should have said, "Thanks for playing with Di's Digis."

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! What a beautiful creation. Thank you for sharing with us at Dragonfly Dreams.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful, such a sweet image and great design.
    Thank you for joining us at Ooh La La Creations.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Haha daar kwam nog een hoop bij kijken om dit zo
    te maken, maar het eindresultaat is geweldig,
    erg mooi doosjes easel ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Easel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What an awesome easel card box, beautifully made and decorated! Thanks so much for playing at our Border dies/Border punches challenge at The Paper Shelter this week. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, this is so beautiful!!Love everything about it! Thanks for playing with us at TPS this week! Good Luck! Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautifully crafted, gorgeous project. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Dies and/or Punches" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo liebe Maria,
    eine traumhaft schöne Karte hast du gestaltet. Ich bin ganz begeistert und Danke dir für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow that looks like a crazy amount of work!!! Gorgeous and I'm luvin' all your dies and embellie's. Thanks for joining us this month at Noor! UK Design of "Fall Colors". Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow your box is great and wonderful... lovely design
    Thanks for joining us at Friendship
    Nice weekend
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful easel box with a wonderful fallish touch!

    Thanks for joining this month's challenge over at Noor!Design UK and good luck!

    Hugs, Kathrin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk modelletje zo, ziet er hartstikke goed uit. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo liebe Marja,

    eine sehr schöne, aufwendige Herbstkarte hast du gestaltet. Wunderschön die Idee mit der integrierten Box und fantastisch dekoriert. Die Gestaltung gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen