donderdag 28 september 2017

Kerstknuffel

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik er weer met mijn kerstkaart. Het is weer helemaal een kaartje waar ik blij van wordt,weer lekker in het roze met een lief stempeltje erop. De stempel is van Wild Rose Studio deze heb ik ingekleurd met de copics. Heb er nog eentje liggen van deze serie...vind ze weer zo lief.
Voor deze kaart heb ik de sketch van Cheerful Sketches.



Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
52WTC # Week 39
Christmas Sweet stampin # Anything goes
Christmas Card Challenge #22 Anything goes
The crazy challenge # Add an animal
Crafting by designs # lets get ready for christmas
A Snowflake Promise #44 Anything goes
The Holly and Ivy Christmas Challenge #15 Anything goes
Cheerful Sketches # September Challenge
Pearly Sparkles  #20 Fur and paws

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

24 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerstkaartje, mooie kleurtjes en het afdrukje is erg lief!!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Marja wat een super schattig kerstkaartje het lieve stempeltje zooooo mooi ingekleurd...Echt een BEAUTY is het geworden...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nog bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches
    Liefs Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje, Marja!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje van een kerstkaart Marja, mooi gekleurd ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een schattig kaartje, dat stempeltje is zo lief, en je hebt het prachtig ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een svhatje Marja!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Marja.Mooie kleurtjes en details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren heb je voor je kerstkaart gebruikt, Marja! En zo mooi ingekleurd! Toppie!
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer een mooie kerstkaart gemaakt Marja. En die lieve afbeelding is weer zo mooi ingekleurd, het vormt echt één geheel. Top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi Marja. in mijn favoriete kleur!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje Marja,
    Leuk stempeltje en heel veel moois te zien,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer schitterend Marja! En zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die digi is inderdaad zo lief! Wat is het weer een mooie kaart geworden!
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Marja deze is echt zo lief ! Wat mooi ingekleurd ook ! Ik ben er helemaal weg van !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik begrijp dat je blij wordt van dit kaartje, ik ook namelijk, het is een schatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schatje Marja! prachtig ingekleurd, heel mooi!!!
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is prachtig Marja. Zo mooi ingekleurd . Mooie kleuren. Heel leuk gemaakt. Ik snso dat je blij wordt van deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb he weer mooi ingekleurd! En je kaart is prachtig, ik ben weg van dat brievenbusje...zo schattig...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your card is so adorable!
    Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges this week!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a sweet card you've created and coloured her in beautifully. I love the embellishments you've included and the little post box is a perfect addition x

    BeantwoordenVerwijderen