woensdag 7 juni 2017

Birthday wishes

Hoi allemaal,

Hier een mannenkaart die ik in de vakantie weer op het laatste nippertje heb moeten maken....ben daar altijd zo laat mee. Ik zag dat de man van mijn vriendin jarig was en had natuurlijk weer niks liggen dus toen maar aan de slag gegaan....gelukkig had ik het plaatje wel ingekleurd klaar liggen dus dat scheelde al een hoop werk.
Ik heb voor deze kaart de laars van dutch doobadoo gebruikt...weet dat mijn vriendin die heel erg leuk vind ...het dp papier wat ik had vond ik een beetje saai dus ben weer met mijn inktjes aan de slag gegaan de honinggraat mal erbij gebruikt ,labeltje met tekst eraan gemaakt . De digi die ik gebruikt heb is van Mo Mannig deze heb ik ingekleurd met de fabel Castel polychromos potloden.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
Dies'R'Us Challenge #74 Masculine
Love To Scrap #98 Boyz Rule!
Crafty Calendar Challenge # Boys will be boys
Scrapbook Stamp Society #118 Anything goes /option father'sday
Creative moments #119 Anything goes
Fab'n'Funky #354 Marvelous men

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. So pretty! Thank you for participating in our challenge from Dies R Us!
    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG this is so cool! Thanks so much for playing in our ‘Masculine’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf Marja ziet er mooi uit.
    Gr Karin

    en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marja wat heb jij toch vaak grappige stempels, deze muzikale kabouter is ook zo leuk!!! Gaaf je is je laars geworden!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk hoe je het papier hebt opgevrolijkt met je stempeltjes. Daar denk ik dan weer niet aan.... Hij is heel leuk!
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card for a guy, super design, thanks for playing along at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om daar een stoere laars van te maken, mooi hoe je het papier nog gepimpt hebt. Leuke stempel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk geworden en wat heb je weer een grappige digi gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke digi heb je gebruikt,lekker stoer om de laars te gebruiken,toffe kaart.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Dus jij bent ook wel eens een juffrouw Nippertje!
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous...love the shape! Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee om te papier zelf op te leuken. Mooie kaart. Ook je kaart hierboven is weer erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi, Marja.Thank you for joining in Scrapbook Stamp Society Challenge with this lovely creation. Godd luck
    Miria DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous boot card! I LOVE all the details especially the honey combs! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastic!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good luck. Hope to see you again soon.
    Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen